زینب(خودم)زینب(خودم)، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دنیایی از خاطرات

همه هستی من روزت مبارک

1400/11/25 17:15
نویسنده : زینب
92 بازدید
اشتراک گذاری

خونه، دیوارش ، در و پنجره ش

ماشین، این شهر، خیابونا، جاده ها

همه چی و همه جا بوی بابا میده

اینکه سر ساخت خونه پا به پای بابا بودیم ، خشت خشتش برامون یه

خاطره از باباس

تا پشت فرمون میشینم از هر خیابون و محله ای که رد میشم، فقط

خاطرات باباس که مثل فیلم تو ذهنم مرور میشه

بیمارستانا، داروخانه ها، پارکها و مغازه ها.... چقدر با باباییم رفتم اینطرف

و اونطرف

دیگه دوست ندارم برم تو شهر . تمام شهر عطر خاطرات باباست برام

بابا جانم ، این اولین روز پدریه که جسمت کنارمون نیست. نیستی که بگی

خودمون کیک درست کنیم . این روزها بیشتراز همیشه بهت نیاز دارم؛

بیشتر از همیشه دلم برات تنگه

همه هستی من روزت مبارک

پسندها (8)

نظرات (8)

بابا مجتبیبابا مجتبی
12 دی 02 17:21
😔🖤
مامان اعظممامان اعظم
12 دی 02 17:23
روز بابای آسمونیمون مبارک . نبودنش خیلی سخته....🖤🖤🖤
مامان نرگسمامان نرگس
12 دی 02 17:23
❤️❤️❤️
معصومه باروئیمعصومه باروئی
12 دی 02 17:24
🥺😢😭
مامان نعیمه و بابا ابوالفضلمامان نعیمه و بابا ابوالفضل
12 دی 02 17:41
سلام بابای آسمونیم همه شهر بی تو برام مثل یه قفسه شما اون بالایی و ما تو فکر شما هممون رو دعا کن بابایی روزت مبارک
مامان زهره و بابا علیمامان زهره و بابا علی
12 دی 02 17:47
 خواهر گلم ، خیلی خوبه که پابه پای آقاجان برای رضای خدا و رضایت والدین این همه تلاش کردی ، قطعا آقاجان از تو بیشتر از همه ما راضیه و قطعا دعاش پشت سرت هست ، این خوبه که حسرت کنار آقاجان نبودن رو از همه ما کمتر داری، خدا اجرت بده ممنونت هستم. پدر آسمونی ما روزت مبارک
مامان زهرهمامان زهره
12 دی 02 17:49
روزتون مبارک دایی آسمونی من 😢
فاطمه نظامفاطمه نظام
12 دی 02 17:50
🖤🖤😭😭