زینب(خودم)زینب(خودم)، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

دنیایی از خاطرات

من پیش از تو

1400/1/21 14:54
نویسنده : زینب
76 بازدید
اشتراک گذاری

.
نوشتن کپشن گاهی سخت میشه، وقتی از یه کتاب طولانی نتونی یه پاراگراف خاص بیرون بکشی. نه اینکه کتاب همچین پاراگرافی نداره، واسه اینکه همشو دوست داری...
یک رمان درام و تراژیک با قهرمانای ساده و عامه پسند.
من فیلم این کتاب رو قبلا بارها دیدم. حین خوندن کتاب سکانسای مشترک و مشابه جلوی چشمم رژه میرفت ولی از خوندن کتاب خیلی بیشتر از دیدن فیلم لذت بردم.

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان نرگسمامان نرگس
18 خرداد 00 14:59
❤️😍😍👏
مامان فائزهمامان فائزه
18 خرداد 00 15:00
زینب جان سرعت کتاب خونیت خیلی بالاست.موجب افسردگی ما میشوی😁کمی آهسته ران
زینب
پاسخ
😂😂😂 انصافا حجم بیکاری من نسبت بهت خیلی خیلی بیشتره ولی سرعت کتاب خونی به نوع کتابشم بستگی داره
مامان فائزهمامان فائزه
18 خرداد 00 15:00
درکل تحسینت میکنم خواهر.من تورو میبینم دوس دارم همه کتاباتو بگیرم بخونم
زینب
پاسخ
ممنون.خیلی لطف داری. هرکدوم رو خواستی بگو با مجید آقا یا مسعود آقا برات بفرستم.
مامان فائزهمامان فائزه
18 خرداد 00 15:00
ممنون.❤️