زینب(خودم)زینب(خودم)، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دنیایی از خاطرات

کاهن معبد جینجا

1400/1/16 14:50
نویسنده : زینب
68 بازدید
اشتراک گذاری

.
تصور طی کردن مسیر ۹۰۰ کیلومتری در سه ساعت با قطار، منو بیشتر یاد سرعت سقوط آزاد شهربازی می اندازه، یا اینکه همیشه برام سوال بود چرا وقت عکس گرفتن باید بگی "سیب"، حالا عجیب تر اینکه ژاپنی ها به جای سیب میگن "اوکونومی‌یاکی"، یا واقعاً اگه توریست‌ها وسط مراسمات مذهبی ما مثلاً مکان های مذهبی سروصدا کنن یا به قول معروف حرمت‌شکنی کنن باهاشون چطوری برخورد می‌کنیم؟ یا برعکس اگه ما وسط مراسمات کلیساها و کنیسه ها شلوغ کاری کنیم چی میشه؟ یه سری وقایع جالب در "کاهن معبد جینجا" هست که شاید یک‌سری قراردادهای ذهنی رو تغییر بده.
من غیر از رابینسون کروزو که دوره ی دانشگاه خونده بودم دیگه سفر نامه ای نخوندم. از خوندنش خیلی لذت بردم.
.
پ.ن: اگر از من در مورد بزرگترین اتفاقی که در طول تاریخ برای ژاپن افتاده بپرسند بدون شک بمباران هیروشیما و ناکازاکی را میگم.
به نظرتون چطور میشه که همچین اتفاق مهمی از تاریخچه ذهنی مردم اون کشور پاک بشه؟ و یا حتی بدتر، خودشون رو مقصر اون اتفاق بدونن؟؟؟
@vahid_yaminpour

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)