زینب(خودم)زینب(خودم)، تا این لحظه: 30 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

دنیایی از خاطرات

آن_بیست_و_سه_نفر

1398/6/25 13:40
نویسنده : زینب
63 بازدید
اشتراک گذاری

.
"سیلی و اسیری ملازم یکدیگرند. اگر بیست سال جایی اسیر باشی، آغاز اسارتت درست زمانی است که اولین سیلی را میخوری! اولین سیلی حس غریبی دارد. یکدفعه ناامیدت میکند از نجات و خلاصی و همه امیدت به سمت خداوند میرود. خودت را دربست میسپاری به قدرت بزرگی که خدای آسمانها و زمین است."
کتاب خوبی بود با بیانی شیوا و دلنشین که احساس اسیری و تنهایی و شکنجه و ...را به راحتی منتقل میکرد. انتظار پایان بهتری داشتم و ترجیح میدادم داستان تا زمان ازادی هم ادامه پیدا میکرد.
پ.ن1 : من بعد از اجرای یکی از شرکت کنندگان عصر جدید، با داستان این 23 نفر آشنا شدم و دنبال داستان زندگی نفر بیست و چهارم بودم. پیش زمینه ای از روند کتاب نداشتم.
پ.ن2 : برام فوق العاده عجیبه که پسر 16 ساله ی دهه ی 60 چقدر با 16 ساله های دهه های 70 و 80 فرق دارن.تو این دو دهه چه اتفاق خاصی افتاده؟؟؟
.
#پویش_مطالعاتی_روشنا
#آن_بیست_و_سه_نفر

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ناهیدمامان ناهید
21 اسفند 99 13:42
من هم این کتاب رو بعد از اجرای عصرجدید علاقمند به مطالعه شدم و برام خیلی جالب و شگفت انگیز بود و بعد از اون معنای اسارت رو فهمیدم.