زینب(خودم)زینب(خودم)، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

دنیایی از خاطرات

کارتون بابا لنگ دراز

1399/12/29 14:36
نویسنده : زینب
100 بازدید
اشتراک گذاری

.
راستش من هیچ وقت کارتون بابا لنگ دراز رو کامل کامل ندیدم‌ ولی از خوندن کتابش خیلی خیلی لذت بردم. هر لحظه و هر سطرش منو یاد کارتونش می انداخت و خل و چل بازیاش و احساسات یهویی و دمدمی مزاج جودی خیلی به دلم می‌نشست و منو به دیدن کامل فیلمش ترغیب کرد. ولی در کل خوندن کتاب ها خیلی از دیدن فیلم ها لذت بخش تره...

نسخه ای که من خریدم به نظرم کامل نبود چون جایی نامه ای از جرویس (بابا لنگ دراز) دیدم که برای جودی نوشته شده بود ولی نسخه ی من همش نامه های جودی بود. بعضی جاها به نامه ی منشی بابا لنگ دراز اشاره میشد ولی نامه ای در کار نبود...شاید داستانش اینجوریه.اگه نیست بگید بهم.
تازه خیلی هم اشتباهای نگارشی داشت.اینش یکم رو اعصاب بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)