زینب(خودم)زینب(خودم)، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

دنیایی از خاطرات

روحتون شاد عموی قشنگم

1400/3/1 21:16
نویسنده : زینب
108 بازدید
اشتراک گذاری

.
چه تلخه از دست دادنتون، چه سخته رفتنتون و چه دردناکه پذیرفتن اینکه دیگه قرار نیست چشمم به چشمتون بیفته ... یه چیزی تو عمق وجودم میخواد نبودتون رو انکار کنه ... به هرجا نگاه میکنم یه خاطره یادم میفته... هیچوقت کمتر از "گل عمو" بهم نگفتین...
دلم آتیشه، خدا به داد دل بچه هاتون، خواهرا و برادراتون برسه...
روحتون شاد عموی قشنگم
خیلی دلم براتون تنگه

پسندها (4)

نظرات (4)

بابا مجتبیبابا مجتبی
9 خرداد 00 21:33
🖤🖤🖤🖤  
سمانهسمانه
9 خرداد 00 21:44
خدا به دل همگیتون صبر بده
مامان نعیمه و بابا ابوالفضلمامان نعیمه و بابا ابوالفضل
9 خرداد 00 21:45
روحتون شاد عمو جان هر چه فکر میکنم هر جا نگاه میکنم خاطرات شما به یادم میاد  
مامان زهره و بابا علیمامان زهره و بابا علی
9 خرداد 00 21:46
دل تنگه عموجان هستیم دلنگران پدر و عمو عمه ها هستیم با خاطرت عمو زندگی میکنیم یاد عمو در دل زنده نگه میداریم برای ارامش بخشیدن به زن عمو ،پسر عموها و دختر عموها بی صبری نیکنیم و برای رضای خدا به تقدیر راضی هستیم ،عموجان روحت شاد